czwartek, 4 kwietnia 2013

Kompot truskawkowy z nutką mięty

Zastanawiałam się przez chwilkę czy jest sens wrzucać taką prościznę na bloga ;)
Pewnie nie bardzo... ale i tak się z wami podzielę "przepisem". Kompocik pierwsza klasa, pachnie latem... słowo daję!


  • Składniki:
  • niecały kilogram truskawek (ja użyłam mrożonych)
  • dwa plasterki cytryny
  • szklanka cukru
  • 10 listków mięty
  • 4 litry wody

Wrzucamy wszystko do garnka i gotujemy ok 1 -1,5h ;)

Najlepszym sposobem na sprawdzenie gotowości jest spróbowanie ;)

mmm!



5 komentarzy:

  1. ja dałabym mniej cukru...piękny blog i fajny przepis, apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widocznie ja za mało słodka jestem ;) dzięki!

      Usuń
  2. Uwielbiam :) Też taki robiłam, jest naprawdę pyszny. Kiedy w końcu będą te truskawki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się doczekać nie mogę :( a jak już się pojawią to wszystko będę z nich robiła :P i jeszcze zamrożę trochę na później !

      Usuń